Parter
Under denna bestämmelse ska man skriva in de parter som är en del av aktieägaravtalet. Viktigt att komma ihåg är att parterna är desamma som aktieägarna med ett undantag nämligen bolaget. Varför man även bör ha med bolaget som part i avtalet är för att även bolaget ska ha möjlighet att tillvarata sina rättigheter om […]